اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

قیمت منصفانه و یکسان منجر به اعتبار بازارچه جوانرود می‌شود

 فرماندار شهرستان جوانرود گفت: ارائه قیمت‌های مناسب و یکسان با رعایت حال مشتریان منجر به افزایش اعتبار بازارچه مرزی جوانرود و فروش بیشتر کالا می‌شود.

 مولاداد رشیدی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی روسای اتحادیه‌های صنفی و نمایندگان بازاریان و اصناف جوانرود اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و شواهد و قرائن موجود بیش از یک میلیون مسافر، گردشگر و میهمان نوروزی در تعطیلات سال نو به جوانرود سفر می‌کنند که بخش مهمی از آنان از بازارچه مرزی و بازار جوانرود خرید می‌کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر استقبال مناسب از میهمانان که از خصلت‌های نیک مردم جوانرود است باید در ارائه اجناس، کالاها و فروش اقلام مختلف به ویژه دربازارچه جوانرود، رعایت انصاف و اعتدال انجام شود که همین موضوع بهترین تبلیغ برای افزایش مشتریان بازارچه است.
فرماندار جوانرود تاکید کرد: اعتماد و اعتبار بازارچه مرزی جوانرود باید بیش از این افزایش یابد و نقش کسبه، بازرگانان و بازاریان در تحقق این مهم بسیار قابل توجه است.
وی افزود: بازارچه مرزی جوانرود نقش چشمگیری در کاهش بیکاری شهرستان ایفا می‌کند و با توجه به پتانسیل‌های لازم برای ایجاد بازارچه جدید، ساماندهی بازارچه فعلی از اهمینت زیادی برخوردار است که با همت دولت و مسئولان امیدواریم با تصویب و اجرای طرح‌های اشتغالزا، بتوانیم سطح بیکاری در این شهرستان را به حداقل برسانیم.
فرماندار جوانرود در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت محمدمصطفی (ص) به مسلمان جهان و مردم ایران اسلامی، ‌گفت: انشاء‌الله با همت شما بازاریان و مردم جوانرود، میهمانان نوروزی شهرستان با خاطره خوشی شهر و دیارمان را ترک و مبلغ زیبایی‌ها، محبت‌ها و جاذبه‌های جوانرود برای سایر هموطنان باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد