اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

در توزیع بودجه و اعتبارات شهرستانها به مناطق محروم بیشتر توجه خو

استاندار کرمانشاه گفت: در توزیع بودجه و اعتبارات شهرستانها به مناطق محروم بیشتر توجه خواهیم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ سید دادوش هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی با بیان این مطلب که باید توجه به مناطق محروم بیشتر شود‘گفت: درهمین راستا در توزیع اعتبارات شهرستانها  به مناطق محروم  توجه ویژه ایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به توسعه و پیشرفت شهرستان ثلاث باباجانی و خیلی از شهرستانهای دیگرعنوان داشت: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توجه خاصی به مناطق محروم شده است و در همین راستا نیز شهر تازه تأسیس تازه آباد در پرتو  این نظام مقدس رشد و توسعه خوبی داشته است.

 

مهندس هاشمی گفت: ماهرچه داریم از برکت نظام و انقلاب است چرا که در قبل از انقلاب شهرهایی بودند که هیچ اماکانات اولیه ایی نداشتند و لی به حول قوه الهی امروزه شاه هستیم که کلیه امکانات و زیرساختهای اولیه به دورترین نقاط ایران انتقال داده شده است و اینها همه نشان از روحیه خدمت مسئولین و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهداء است.

 

وی تأکید کرد: مردم مرز نشین و ساکن در مناطق محروم باید بدانند که در هر جا ‘ مکان و منطقه ایی از خاک ایران که باشند  برای مسئولین نظام عزیز و قابل احترامند و وظیفه ما مسئولین است که در جهت رشد ‘ شکوفایی و فراغهم نمودن زیر ساخت ها در خدمت مردم باشیم.

 

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از سد آزادی شاهد رشد بیش از پیش شهرستان ثلاث در زمینه های کشاورزی‘اقتصادی‘اجتماعی و... باشیم که رسیدن به این مهم در آینده ایی نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد.

 

هاشمی با اشاره به وجود بازارچه موجود در این شهرستان عنوان داشت:  در تلاش هستیم بحث کوله بری را برای مردم مرز نشین  این منطقه راه اندازی کنیم تا هم  رشد اقتصادی بازارچه و هم  پای ورود مسافران و گردشگران را به این منطقه باز کنیم.

 

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان دالاهو فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی به بیان مشکلات موجود در شهرستان پرداختند که استاندار کرمانشاه در جهت رفع این موانع و مشکلات تأکیداتی کرد که مصوباتی از این قبیل را به دنبال داشت: تکمیل راه تازه آباد به شیخ صله‘ تکمیل راه تازه آباد به جوانرود‘ حذف نقاط حادثه خیز در گردنه شهداء‘ آسفالت راه چشمه ریز‘ تسریع در اجرای شبکه های  انتقال آب روستایی‘ و...

 

شایان ذکر است مهندس هاشمی مبلغ 300 میلیون ریال جهت ساماندهی گلزار شهداء‘ یک میلیاردو 500 میلیون ریال به شهر تازه آباد و 500 میلیون ریال نیز به شهرداری ازگله اختصاص داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد