اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

شهرستان جوانرود پذیرای 860 هزار مهمان بوده است

کرمانشاه - مسوول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جوانرود از ورود 860 هزار گردشگر و مهمان نوروزی تاکنون به این شهرستان خبر داد.

سید آزاد سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهرستان جوانرود به دلیل جاذبه های طبیعی، توریستی و نیز وجود بازارچه همواره یکی از شهرستانهای پرگردشگر استان و حتی غرب کشور می باشد.
وی گفت: ورود مهمانان به این شهرستان با شتاب خوبی همچنان ادامه دارد و در این راستا از سوی دست اندرکاران ستاد پذیرایی از مهمانان نوروزی شهرستان جوانرود، 15 باب مدرسه، چهار باب خانه استیجاری، 24 تخته چادر اقامتی در ورودی شهر و پارک هلانیه به علاوه مراکز ثابتی همچون مهمانپذیرها و مسافرخانه ها برای اسکان مهمانان در نظر گرفته شده است.
سعیدی گفت: در این بین بیشترین بازدیدها مربوط به بازارچه شهر، روستای دیدنی سفیدبرگ، سراب سرود و موزه مردم شناسی شهرستان جوانرود بوده است.
شهرستان جوانرود از جمله شهرستانهای منطقه معروف به اورامانات می باشد که در 75 کیلومتری شمال غربی شهرستان کرمانشاه واقع شده است.
گردشگرانی که به این شهر عزیمت می کنند، در بین راه قادر خواهند بود از شهر زیبای روانسر و سراب دیدنی آن و نیز غار معروف قوری قلعه دیدن نمایند.
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.iranrayaneh.blogsky.com

با عرض سلام و احترام خدمت امیر عباس
وبلاگ قشنگی داری خواهش میکنم به وبلاگ
منم یه سری بزنی و نظری بدی..
(دانلود رایگان انواع نرم افزار)
(فروش برنامه ی حسابداری و تحویل آن در ایمیل به صورت دانلود)
www.iranrayaneh.blogsky.com ایران رایانه

عضوییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد