اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

جزییات سفر اعضای کمیسیون امنیت به کرمانشاه

جام جم آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:اعضای این کمیسیون با سفر به کرمانشاه مسائل امنیتی و دفاعی استان را بررسی کرده و در جریان امور قرار گرفتند.

محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه هیئت رئیسه و برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از روز گذشته به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند، گفت: در اولین برنامه، نمایندگان مجلس با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه دیدار داشته که این دیدار بسیار معنوی و پرخیر و برکت بود.

وی بازدید از نمایشگاه اداره کل اطلاعات استان و کشفیات مسائل امنیتی توسط سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در استان را از دیگر برنامه های این سفر ذکر کرد و گفت: از ساعت 19:30 تا 24 دیروز با حضور استاندار و مسئولین استان جلسه شورای تامین استان تشکیل شد که مباحث و مسائل مختلف امنیتی، دفاعی، سیاسی و اجتماعی استان‌ و همچنین مسائلی مربوط به مرزها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: همچنین در این جلسه موضوعات مربوط به انسداد مرزها، پاکسازی میادین مین، معضلات پادگان های داخل شهر، بازارچه های مرزی و مسائل تخصصی که مربوط به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کرمی‌راد با بیان اینکه در دومین روز از این سفر از شهرستان پاوه بازدید کردیم، گفت: قرار است تا با مسئولین این شهر و فرمانداران جوانرود،روانسر و ثلاث جلسه‌ای داشته باشیم و مسائل و مشکلات را از زبان خود آنها بشنویم.

وی افزود: حضور در شهر قصرشیرین و مهران و برگزاری جلسه با مسئولین آنها و بررسی وضعیت تردد زائران در مرز خسروی و مهران از دیگر برنامه های امروز هیئت پارلمانی در کرمانشاه است.

نماینده کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: پس از پایان سفر 2 روزه، در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور مسئولین مربوط مباحث مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت و راهکارهای رفع این مشکلات در نظر گرفته می‌شود.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد