اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

بیمارستان صحرائی سپاه پاسداران در پاوه (سریاس)افتتاح شد


سپاه نیوز: بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه طی مراسمی با حضور مسوولان شهرستان پاوه افتتاح شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ رییس مرکز بهداری و بیمارستان امام حسین (ع) سپاه کرمانشاه هدف از راه اندازی بیمارستان صحرائی پاوه را در راستای طرح مددیاری و ارایه خدمات رایگان توسط مرکز بهداری و بیمارستانهای سپاه به مردم منطقه عنوان کرد.
سرهنگ بخشی گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت دو هزار و ‪ ۸۰۰‬متر مربع در منطقه عمومی سریاس شهرستان پاوه راه اندازی شده و دارای بخشهای جراحی ، اورژانس، دندانپزشکی، اورولوژی، ارتوپدی، آزمایشگاه و داروخانه بوده و پزشکان متخصص در بخشهای جراحی، عفونی، اطفال،سونوگرافی، اعصاب و روان، ارتوپدی و دندانپزشکی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند و به مدت سه روز بصورت رایگان به ارایه خدمات می‌پردازند.
فرماندار شهرستان پاوه هم در این مراسم با تشریح خدمات و موفقیتهای سپاه پاسداران در عرصه‌های علمی، فرهنگی و نظامی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران سربلند و مقتدر حرکت رو به جلو خود را ادامه می‌دهد.
محمد نجفی با اشاره به سرمایه گذاریهای عظیم و خدمات مطلوب نظام گفت: مردم ما همواره قدردان این خدمات بوده و هستند و با تمام وجود در حفاظت از نظام تلاش می‌کنند.
در ادامه این مراسم فرمانده تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود گفت: سپاه هیچ وقت خود را از مردم جدا ندانسته و در خدمت به مردم پیشتاز بوده و هست و دشمنان از وحدت و انسجام سپاه و مردم همواره وحشت داشته و دارند و درصدد توطئه و ایجاد اختلاف بین مردم هستند اما با هوشیاری مردم این توطئه ها خنثی و نقش بر آب می‌شوند.
در مراسم افتتاح این بیمارستان مسوولان و جمعی از مردم شهرستان پاوه حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد