اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

4 واحد آموزشی جدید در جوانرود در حال ساخت است

فرماندار جوانرود:
4 واحد آموزشی جدید در جوانرود در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جوانرود گفت: چهار واحد فضای آموزشی جدید با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، مولاداد رشیدی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای آموزشی 40 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: پراکندگی روستاها دراین شهرستان نیازمند خدمت‌رسانی بیشتر و توجه جدی‌تر به مسائل فرهنگی و اجتماعی به ویژه در روستاهای محروم است و آموزش و پرورش در این راستا تکلیف سنگینی برعهده دارد.
رشیدی افزود: باید تلاش کنیم خدمات فرهنگی نظام به همه مناطق حتی دورافتاده‌ترین نقاط برسد.
رئیس اداره آموزش و پرورش جوانرود نیز در این جلسه گفت: 154 دانش‌آموز در این شهرستان از تحصیل بازمانده‌اند که این دانش آموزان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی ترک تحصیل کرده‌اند.
سید لطیف حسینی افزود: این افراد در روستاهای بخش مرکزی و کلاشی پراکنده هستند که با برنامه‌ریزی‌های مدیریت آموزش و پرورش تعداد زیادی از آنان زیر پوشش تحصیلی قرارگرفته و بقیه این افراد به‌ علت عدم رغبت خانواده‌ها حاضر به ادامه تحصیل نیستند.
‌وی بیشترین افراد بازمانده از تحصیل را دانش آموزان دختر عنوان کرد و گفت: با فرهنگ‌سازی، گسترش مدارس شبانه‌روزی، کمک هزینه ایاب و ذهاب و توسعه مدارس آموزش از راه‌دور بتوان از ترک تحصیل این دانش‌آموزان جلوگیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد