اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

سردخانه یک‌هزار و ۶۵۰ تنی جوانرود به بهره‌برداری رسید

 سردخانه یک‌هزار و ۶۵۰ تنی جوانرود ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان‌های اورامانات در روستای بیاشوش به بهره‌برداری رسید. 

 این سردخانه دومداره  در زمینی به مساحت 5 ‌هزار مترمربع شامل ساختمان اداری، سردخانه و محوطه است که زیربنای مفید سردخانه دومداره آن دوهزار و500 مترمربع است.

این سردخانه با 14 سالن زیرنظر مهندسین و متخصصین برای نگهداری انواع مواد پروتینی، لبنیات، میوه و صیفی‌جات بین صفر و 32 درجه زیرصفر قابلیت نگهداری حساس‌ترین مواد غذایی و خوراکی را با کمترین افت محصول دارد. 
 
برای احداث این سردخانه بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات بنگاه‌های کوچک زودبازده هزینه شده و برای 14 نفر به طور مستقیم و قریب به یک‌هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است. 
 
در مراسم افتتاح این پروژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداران جوانرود و روانسر، نمایندگان جوانرود و اورامانات و قصر شیرین، گیلان‌غرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه و روانسر و مردم منطقه اورامانات حضور داشتند. 
 
مدیر وبلاگ : جای خوشحالیست که این سردخانه با این اعتبار در منطقه افتتاح شده است امیدواریم با ایجاد چنین مکان هایی به اشتغال جوانان این منطقه کمک شود .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد