اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

112 هکتار از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی جوانرود طعمه حریق شد

بر اثر بی‌احتیاطی زارعین؛
112 هکتار از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی جوانرود طعمه حریق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جوانرود گفت:112 هکتار از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی جوانرود بر اثر بی‌احتیاطی زارعین منطقه طعمه حریق شد.

فرماندار شهرستان جوانرود در گفت‌وگو با فارس در جوانرود با تایید این خبر اظهار داشت: بر اثر این آتش‌سوزی که به علت بی‌احتیاطی دونفر از زارعین از روز گذشته در اراضی کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان به وقوع پیوست، 112 هکتار از آنها دچار حریق شده و در آتش سوخت.
علی رستمی ادامه داد: از این 112 هکتار 55 هکتار آن اراضی زراعی و بقیه جنگل و مرتع شهرستان بوده و این آتش در حوالی روستای ده سرخ از توابع بخش کلاشی آغاز شد و با همکاری مدیریت ستاد بحران، امداد گران جمعیت هلال‌احمر، نیروهای بسیج، دهیاران و نیروهای مردمی، آتش‌نشانی، بخشداران مرکزی و کلاشی پس از هفت‌ساعت تلاش مستمر مهار شد.
رستمی تصریح کرد: تلاش برای شناسایی مقصران و مصبب اصلی آتش‌سوزی و برآورد خسارات وارد شده در دستور کار مسئولان قرار دارد.
طی هفته‌های جاری بی‌احتیاطی کشاورزان و آتش‌زدن پس‌چر مزارع(جار) منجر به آتش‌سوزی‌های وسیعی در نقاط مختلف استان از جمله دالاهو، گیلانغرب و نقاط دیگر استان شده که مسئولان و مردم منطقه را دچار دردسرهای فراوان و محیط زیست و منابع طبیعی از جملله جنگل‌های بلوط و پوشش‌های گیاهی منطقه را با نابودی مواجه کرده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
ماردین دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ق.ظ http://sharwina.blogfa.com/

سلاو کاکه ماندو نه بیت ئیوه له لای ئیمه وه لینک کراون پیم خوشه ئیوه یش ئیمه لینک بکه ن. به ناوی (بخش شروینه بهشت جوانرود) هه ر بژیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد