اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

بختیار محمودی به عنوان شهردار جوانرود معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، علی رستمی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه شهردار جوانرود، افزود: ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر جوانرود اختصاص یافته که علاوه بر اعتبارات موجود است.
وی ادامه داد: در سال جاری 22 هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های شهر جوانرود از محل اعتبار سفر استاندار کرمانشاه به جوانرود آسفالت شده که هم اکنون نیز 750 میلیون تومان دیگر برای ادامه آسفالت معابر و کوچه‌های شهر اختصاص یافته است.
رستمی تاکید کرد: جدول‌گذاری، پوشش کانال، پله بندی و زیباسازی شهر از دیگر اقدامات شهرداری در سال جاری است که از منابع داخلی تامین شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
فرماندار جوانرود در ادامه گفت: اعتبارات عمرانی سال 88 استانی شهرداری جوانرود 8 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که در سال 89 این اعتبارات به 10میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده که 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر جوانرود نیز در این جلسه گفت: با توجه به افزایش جمعیت، ایجاد شهرک‌های جدید، توسعه شهر و زمینه گردشگری و توریستی این شهر، کمبود امکانات و ماشین آلات، کمبود منابع مالی و اعتبارات و کمبود نیروی متخصص از مهمترین مشکلات شهر جوانرود است.
اقبال حسینی افزود: این امکانات، منابع مالی و نیروی انسانی نمی‌تواند جوابگوی نیازهای این شهر باشد.
وی با اشاره به مسائل ذکر شده خواستار رفع موانع و مشکلات شهرداری جوانرود شد.
در پایان مراسم با تقدیر از خدمات جبار گوهری شهردار پیشین، بختیار محمودی به عنوان شهردار جدید جوانرود معارفه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد