اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

رشد 30 درصدی گردشگران در تابستان امسال

فرماندار جوانرود، گفت: در ایام تعطیلات تابستان 700 هزار نفر از شهرستان جوانرود بازدید کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است.

علی رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص نقاط دیدنی شهرستان جوانرود، اظهار داشت: از جمله نقاط دیدنی این شهرستان می توان به موزه مردم شناسی، پارک هلانیه، منطقه نمونه گردشگری شروینه، بازارچه جوانرود، منطقه نمونه گردشگری سفید برگ و پارک ورودی شهر جوانرود اشاره کرد.

وی در رابطه با امکاناتی که برای گردشگران در این شهرستان فراهم شده است، گفت: امکاناتی که برای گردشگران در این ایام فراهم گردیده است شامل تجهیز مدارس، نصب چادر، آماده سا زی مهمانسرای هلال احمر، آموزش و پرورش، کمیته امداد، چاپ بروشور و وجود افرادی برای راهنمایی گردشگران می باشد.

رستمی در خصوص تعداد گردشگران در تابستان امسال نیز اظهار داشت: در تابستان امسال 700 هزار گردشگر از این شهرستان دیدن کردند که این تعداد نسبت به تابستان سال قبل 30 درصد رشد داشته است.

وی افزود: البته پدیده گرد و غبار بر تعداد گردشگران این شهرستان بی تاثیر نبوده است و با وجود این پدیده گردشگران نمی توانستند از اماکن و نقاط دیدنی این شهرستان بازدید کنند، لذا بر تعداد گردشگران اثر منفی داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد