اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

جوانرود را به مرکز خرید ایرانیان تبدیل خواهیم کرد

/ تجارت کوله بری مورد تایید رئیس جمهور است
با جدیت به دنبال رایزنی و تعامل با وزارتخانه های مختلف جهت اخذ امتیازات ویژه برای استان هستیم.
استاندار کرمانشاه گفته است: در تلاشیم شهرستان جوانرود را به یک مرکز تجاری بزرگ برای خرید مردم در سراسر کشور تبدیل کنیم، و برای رسیدن به این مهم نیاز است  مسئولین  مرتبط  به ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی و توسعه و زیبایی مبلمان شهری جوانرود توجه بیشتری کنند.
به گزارش «کردستان امروز»، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، سید دادوش هاشمی بعداز ظهر سه شنبه در اجتماع عظیم بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان جوانرود  که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از بدو ورود  به استان در سمت استاندار کرمانشاه بطور جد بحث تجارت کوله بری برای شهرستانهای مرزی را  مورد پیگیری قرار دادم و خوشبختانه این موضوع مورد تأیید شخص رئیس جمهور  قرار گرفته است.

 وی افزود: تجارت کوله بری سود و منفعت هم برای شهرستانهای مرزی و هم رونق اقتصادی کل استان را به دنبال خواهد داشت.

هاشمی اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و نبود زمین برای کشاورزی در بعضی از شهرستانهای مرزی،تنها راه توسعه و رونق این مناطق بحث تجارت کوله بری می باشد،لذا با جدیت به دنبال ایجاد بازار چه های مرزی در شهرهای غربی استان می باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد نا امنی برای شهرهای مرزی استان می باشد،خاطرنشان کرد: دشمن در پی ایجاد تفرقه و درگیری و نا امنی برای شهرهای مرزی می باشد،بنابراین مردم باید با حفظ هوشیاری و آگاهی در جهت خنثی نمودن برنامه ها و اهداف آنان گام بردارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زمانی که در منطقه احساس امنیت وجود نداشته باشد سرمایه گذار،گردشگر و مسافر رغبتی برای رفتن و سرمایه گذاری در چنین مناطقی را نخواهد داشت،گفت: مردم غیرتمند و عزتمند مناطق اورامانات اجازه هیچگونه نا امنی را به دشمنان نخواهند داد و همچون  گذشته با رشادت و شهامت از کیان اسلامی خود دفاع خواهند کرد.

هاشمی در ادامه از اقدامات صورت گرفته برای رسمی شدن بازارچه پرویز خان خبردادو گفت: با جدیت به دنبال رایزنی  و تعامل با وزارتخانه های مختلف جهت اخذ امتیازات ویژه برای استان هستیم زیرا اعتقاد داریم که ظرفیت های و پتانسیل های استان برای توسعه در تمامی بخش ها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه همه مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هم برابرند عنوان داشت: نظام تلاش دارد تا مشکلات و مسائل همه مردم را بصورت برابر حل نماید و ما در استان  تلاش خواهیم کرد در توزیع اعتبارات براساس شاخص ها و فصل حق شهرستانی ضایع نشود.

هاشمی در ادامه خواستارارتباط مستمر و نزدیک مردم جوانرود با استان سلیمانیه عراق شد و گفت: مردم جوانرود باید با ارتباط با مردم سلیمانیه زمینه رونق اقتصادی و استفاده از فرصتهای سرمایه گذاری به این استان را داشته باشند و تلاش کنند با مراوده با آنان به رونق و توسعه بیش از پیش شهرستان   خود کمک کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
اشنا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

اقا خیلی وب عوض می کنی. یه جا وایسین که ما بتونیم استفاده کنیم

برف روب پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

بابت اوردن بیل ممنونم راضی به زحمت نبودیم

ازطرف صنف برف روبان

برف روب پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

البته اون دفعه ها سلام یادم رفت ازبس هوا سرده (سلام )وایمیل هم گذاشتم شاید نیاز باشه


amini_mmh@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد