اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

بیانیه ی دکتر نعمت ا... منوچهری خطاب به مردم شریف اورامانات

به نام خداوند خرد بخش بخرد نواز

"سپاس زحمات و منشور ارائه ی خدمات"

" بیانیه ی دکتر نعمت ا... منوچهری خطاب به مردم شریف اورامانات "

"پس مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم و سپس شکر نعمت من بجای آورید و کفران نعمت نکنید."

ستایش از آن خداوند است ، او را می ستاییم و از وی یاری می طلبیم و از آفات نفسـانی به او پناه می بریم و بر پیامبرش حضرت محمد مصطفی(ص) و یاران و نزدیکانش درود می فرستیم.

فرد را ربط جماعت رحمت است                         جوهر او را کمال از ملت است

ملت ار گـردد اساس جـان فرد                            عهد ملت می شود پیمان فـرد

مردم فهیم و شرافتمند  شهرهای؛ پاوه، جوانرود، روانسر، تازه آباد و بخش های نوسود، نودشه، باینگان، شاهو، کلاشی، ازگله و روستاهای تابعه؛ سلام و تحیات و رحمت و برکات خداوند بر شما باد.

در برابر دریای ناپیدا کرانه ی صلابت حضور و نمایش شعور شما مردم، کلمات از بیان معنا و قلم از نگارش و انشا باز می ماند و آنچه می ماند سلام و آرزوی سلامت و سپاس و ابراز ارادت است و بس. اینک که به یاری پروردگار کثیرالبرکات و درک روشن و همت والایتان، امر مهم و سرنوشت ساز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به انجام رسید و شما سروران گرامی و یاران صدیق علاقه مندی خود را به سرنوشت میهن اسلامی(در منظر کلی) و دغدغه  در مورد منطقه اورامانات(درافق ویژه و خاص)در قالب آرای حداکثری خویش بر قامت اینجانب به عنوان خادم در خانه ی ملت راست کردید، براین اعتماد باشکوه به عنوان موهبتی الهی دردفتر ایام عمر خود افتخار می کنم و ضمن سجده بر بارگاه برکت زا و بنده نواز پروردگار، از او می خواهم مرا شایسته ی این باور پر بهای شما بگرداند(ان شاء ا...).

بزرگواران و عزیزان، آنچه در دوازدهم اسفند ماه نود و در پای صندوق آرا پیش آمد و با رساترین بیان و شیوا ترین زبان ابراز گردید اعلام احساس مسئولیت شما در برابر مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مملکت اسلامی(ایران)و سرزمین آباء و اجدادی (اورامانات) بود، دستان همه ی شما را می بوسم و خاک پایتان را توتیای چشم می نمایم.

*پیرمردان مجرب و پیرزنان محترم، پدران داهی و مادران ساعی، خواهران و برادران عزیز: زحمات بی دریغ و سترگ شما در حق این بنده و خادم خُرد که عصاره ی آن را در روز جمعه دوازدهم اسفند ماه شاهد و ناظر بودیم هیچگاه فراموش نمی کنم اما در این راه همچنان محتاج دعای خیر و نیازمند مساعدت های فکری و تداوم همکاری وهم یاری هستم، عزیزان بگذارید همه باهم در این نکته تأمل کنیم که:

همه ی ما سرنشینان یک کشتی هستیم و لاجرم هم سرنوشت.

*دولت مردان محترم و معزز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران: در روز دوازدهم اسفند سال نود مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه ی اینجانب با وجود تبلیغات و توطئه های دشمنان نظام در دلسرد کردن مردم با افتخار و غرور ملی به پای صندوق های رأی آمدند و با شرکت خود وفاداری و حمایت مجدد خویش را از نظام به اثبات رسانیدند بدیهی است که این مشارکت جای بسی خوشحالی و مایه ی عزت و افتخار است، پیام این حضور برای همه به ویژه بزرگواران تأثیرگذار و تصمیم ساز قدرشناسی و نیز پاسخ گویی به موضوعات مطرح شده توسط نماینده ی منتخب آنان است. باشد تا همه با هم در ارائه ی خدمت به این خوبان دریغ نورزیم و انشاء ا... زمینه ی حضور همیشگی را فراهم آوریم.

*علمـا و روحانیون معزز و مکرم، فرهیختگان، اسـاتید و فرهنگیان ارجمند، دانشجویـان و دانش آموزان عزیز، کـارمندان گـرامی و ورزشکاران قهرمان: به صراحت می گویم که حضورم درخانه ی ملت را نتیجه ی راهنمایی ها و همفکری با شما و نیز حضور فعالتان در میان مردم عزیز منظقه و نیک اندیشی هایتان می دانم ضمن ارج نهادن به این احساس مسئولیت و نهایت سپاس و قدردانی و تشکر از شما بزرگواران، اکنون زمان آن است که تمام آرا و تواناییهای فکری علمی و عملی ارزشمند خود را با تشکیل تیم های کاری و فعال و با بهره گیری از مشارکت های عمومی و مردمی به اینجانب ارائه فرمایید تا این فرزند کوچک عزم جزم کرده بر خدمت به شما نیز با رایزنی های لازم با مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به آرمانهای والای نظام اسلامی بتواند سهم مردم حوزه ی انتخابیه ی خود را اخذ نماید و در آبادانی و توسعه و پیشرفت بیشتر منطقه و شکوفایی و نوآوری همت گماریم و از این راه موجبات رضایت خلق که همان رضایت پروردگار می باشد را فراهم نماییم. دوستان و بزرگواران تأثیر گذار، همیشه براین باور بوده و هستم که :

مشورت ادراک و هشیاری دهد                                          عقل ها مر عقل را یاری دهد

گفت پیغمبــر بکن ای رایــــــزن                                         مشورت، کـالمستشار مؤتمن

*خانواده های معظم شهدای همیشه شاهد،جانبازان پاک باز،رزمند گان عزیز،پاسداران وهمرزمان محترم،بسیجیان پر شور و نظامیان منظم ومکرم: نهایت سپاس و قدردانی را از شما سروران ارجمند داشته ودارم و امیدوارم با توکل به خداوند متعال وهمراهی وهمیاری شما خوبان بتوانم در دوران وکالت خود پاسدار ارزش ها و آموزه های دینی ایران اسلامی باشم. اعتقادم بر این است که امنیت و آرامش حال در سایه ی رزم مستدام پار و با یاری شما عزیزان نیکو خصال فراهم آمده است. ان شاءا... بتوانم منشأ انجام خدماتی درخور وشایسته در حق شما وهمه ی مرد م این دیار باشم.

*کشاورزان زحمتکش و ارجمند، پیشه وران عزیز، بازاریان گرامی و حبیب ا...،کارگران کارا ومحترم: حضورتان را در روز جمعــه قدرشناسم وامید دارم با حمایت های آتی خود نیز بنده را مورد لطف وعنایت خود قرار دهید وتلاش کنیم مسایل مربوط به اصناف را با کمک یکدیگر رصد کرده ودرایجاد تسهیلات لازم برای شما و منطقه به نحو مطلوب وشایسته اقدام نماییم. شما را ارزشمند ترین سرمایه ی قابل اعتنا واتکا می دانم.

*فرمانداران محترم، بخشداران ارجمند و نیروهای امنیتی و انتظامی بزرگوار و مکرم: ضمن سپاس گزاری و تقدیر و تشکر از تدابیر و توانمندی های خود و کارمندان پرتوان و تلاشگرتان در فراهم نمودن شرایط امن و فضای سالم تبلیغات و برگزاری انتخابات که نشأت گرفته از تعهد بود و نشان از تخصص داشت، امید است که در حد انتظار بایسته و شایسته و بیش از گذشته به خواست های مردم منطقه توجه نماییم و در رفع کمبودهای موجود بکوشیم و مجموع عواملی را که موجبات توسعه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی منطقه را فراهم می نماید، دستور کار، و رضایت مندی مردم را ملاک ارزیابی و نقشه ی راه خود  قرار دهیم که شاید این کوشش جبران پویش و حضور گسترده و همیشگی مردم عزیز در صحنه های مورد انتظار نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. عزیزان ومسئولین محترم ؛ ما در پست ها ومسئولیت های خود می مانیم تا کاری کنیم نه کاری کنیم تا بمانیم.

*نمایندگان محترم و ارجمند دوره های قبل و دیگر کاندیداهای گرامی دوره ی نهم: اکنون که در یک رقابت سالم (فراهم آمده در اثر تلاش و کوشش مسئولین امر در منطقه – ضمن سپاس فراوان از آنان) تقدیر الهی وکالت مردم فهیم اورامانات را در مجلس شورای اسلامی نصیب اینجانب نمود با ادای احترام خاص به سروران گرامی و هواداران ارجمندشان، دست دوستی و برادری شما را صمیمانه می فشارم باشد که با استفاده از تـجارب گذ شته و ارزش نهادن به آرای مردم عزیز با کمک و همیاری یکدیگر خدمات ارزنده و شایسته ای را به ولی نعمتانمان ارائه دهیم که این مهم ممکن نخواهد بود مگر با همفکری، همدلی و ارائه ی نظرات شفاف و روشن، چرا که بر ما تکلیف و واجب است تا زمینه ی اتحاد و یکدلی را که مایه ی رحمت الهی است فراهم نموده و از تفرقه وجدایی که مایه ی غضب الهی است ،حذر نماییم.

* اقوام،دوستان،آشنایان و عزیزان ستاد انتخابات:ضمن سپاس و قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی شما خوبان در کل منطقه و تبریک به ثمر نشستن زحمات و برنامه ریزی هایتان در مدت قبل از ثبت نام، به هنگام ثبت نام و زمان تبلیغات به اطلاع می رسانم اکنون مرحلــه ای حساس تر و مهم تر از گذشته فرا رسیده که امید است با ژرف نگری خاص و تعقل و تأمل لازم به جمع بندی مجموع انتظارات، نیازمندیها و توانمندیهای این مردم عزیز،ارجمند،گرامی،شریف و شرافتمند بپردازید و با استفاده ی از خرد خردمندان،علم علما،هنر هنرمندان و جلب نظر متخصصین امر در زمینه های مختلف در شهرها، بخش ها و روستاهای حوزه ی انتخابیه موضوعات بر اساس ساز و کاری تعریف شده و منظم دسته بندی و جهت بیان و انعکاس در مجلس شورای اسلامی مورد استفاده قرار گیرد و یا از طریق وزارت خانه های مربوط،موسسات مرتبط و سازمان های مختلف پیگیری لازم تاحصول نتیجه به عمل آید. بدان امید که با توکل به خداوند متعال شاهد تحولات لازم و مورد انتظار بیش از گذشته در کل اورامانات باشیم.

*زحمات اعضای محترم هیئت های نظارت و اجرایی، بازر سان و مهندسین و کاربران ارجمند سیستم های رایانه ای و کلیه ی کسانی که عهده دار امر برگزاری انتخابات نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی بودند را می ستایم و مراتب تقدیر وتشکر خود را تقدیمشان می دارم و از خداوند منان موفقیت و بهروزی را برای آنان خواستارم.

* وکلام آخر ...... مردم غیور و رشید دامنه های: شاهو، به مو، دالاهو، بنی گه ز، ساروه ن، ریزه، ماکوان، کله خانی، ئا ته ش گا، دالانی، کله قنی، وی میر، بازان و... بار دیگر و از صمیم قلب مراتب تقدیر و تشکر خود را نثارتان می نمایم و ضمن تبریک پیشایش سال نو سرافرازی و عزت شما را از ایزد منان خواستارم وامید وارم در دوران وکالت تنهایم نگذاشته و از دعای خیر، ارشادات راهگشا و راهکارهای سازنده دریغ نفرمایید تا با توکل به خداوند این آزمون الهی را به نحو احسن به اتمام رسانده و مسرور و سرافراز گردم (انشاء ا...).                   

والسلام علیکم و رحمة ا...

دکتر نعمت ا... منوچهری

منتخب ، خادم و وکیل مردم اورامانات در نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ایران

نظرات 2 + ارسال نظر
ئیحسان پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://kordawari.blogfa.com/

نودشه شهر چهار فصل

محمودیان پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://math-mahmodian.blogfa.com

سلام خسته نباشی با (( تعطیلی خود سر مدارس)) آپم خوشحال میشم نظرتونو بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد