اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

در تابستان امسال 2 میلیون مسافر از جوانرود دیدن می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جوانرود گفت: نوروز امسال بیش از یک میلیون مسافر از شهرستان جوانرود بازدید کردند و پیش‌بینی می‌شود تابستان امسال 2 میلیون مسافر از این شهرستان دیدن کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، مولاداد رشیدی عصر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی جوانرود، افزود: قابلیت‌های گردشگری این شهرستان بسیار بالاست و شهرستان جوانرود نه تنها در ایام تعطیلات و نوروز بلکه در ایام سال نیز پذیرای گردشگران و مسافران فراونی است.
وی ادامه داد: در روزهای معمول سال نیز روزانه بیش از 3 هزار مسافر از شهرستان جوانرود بازدید می‌کنند که ضرورت دارد از این فرصت برای معرفی بیشتر شهرستان استفاده کنیم.
رشیدی تاکید کرد: شهرستان آمادگی لازم برای سفرهای تابستانی را دارد و اسکان مسافر در 5 واحد آموزشی با امکانات و تجهیزات لازم، استفاده از مهمانسرای ادارات، برقراری امنیت و آسایش برای گردشگران، ارتقای خدمات بهداشتی درمانی، امداد جاده‌ای و امداد و نجات و نظارت بر اصناف و بازار از جمله اقداماتی است که برای رفاه حال مسافران و گردشگران در جوانرود در نظر گرفته شده است.
شهرستان جوانرود با دارا بودن بازارچه مرزی، موزه مردم شناسی، سراب سررود، مناطق گردشگری و سیاحتی سفید برگ و شروینه و مناطق بکر و طبیعی یکی از مناطقی است که سرشار از جاذبه‌های گردشگری و توریستی است و تابستان امسال باید شاهد حضور جمع زیادی در این شهرستان برای تفرج، خرید و آشتی با طبیعت بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد