اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

ابتکار هفته وحدت ایجاد پل تفاهم میان شیعه و سنی بود

امام جمعه اهل سنت جوانرود:
ابتکار هفته وحدت ایجاد پل تفاهم میان شیعه و سنی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت شهرستان جوانرود گفت: ابتکار مناسب هفته وحدت ایجاد پل تفاهم و همدلی میان شیعه و سنی بود.

ملااحمد فخری امروز در آستانه ولادت خجسته پیامبر مکرم اسلام (ص) در گفتگو با خبرنگار فارس در جوانرود گفت: بر اساس منویات امام (ره) بعد از نیم ‌قرن، وحدت بین مسلمانان تحقق پیدا کرده که باید با بصیرت و آگاهی، مردم را از نیات و اهداف جریان‌های افراطی و التقاطی آگاه کرد.
وی ادامه داد: پیامبر اسلام و قرآن کریم محور وحدت جامعه بشری و مسلمانان هستند و تا زمانی که این محوریت حفظ شود، دشمنان اسلام هیچ کاری از پیش نمی‌برند.
ملافخری تأکید کرد: همه وظیفه داریم از وحدت جامعه اسلامی دفا کنیم و با مظاهر و مصادیق ضد وحدت مبارزه کنیم و در این صورت این وحدت همچنان پایدار و ماندگار است.
امام جمعه جوانرود بر لزوم گرامیداشت برنامه‌های هفته وحدت در مناطق مختلف کرمانشاه به صورت باشکوه و با عظمت تأکید کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود نیز گفت: اتحاد و همبستگی یک امر ضروری و بنیادی برای جوامع اسلامی است.
حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار فارس در جوانرود افزود: وحدت و همبستگی خواسته مقام معظم رهبری و همه علمای دینی است و نمی‌توان تحقق این امر را از وظایف گروه و عده‌ای خاص تلقی کرد، بلکه همه مسلمانان مامور به دوستی، مواصلت و نیکویی به یکدیگر هستند.
وی تاکید کرد: اگر افرادی پیدا شوند که بدون در نظر گرفتن مصلحت نظام و اسلام برخلاف روند وحدت و افکار امام (ره) حرکت کنند، مورد خشم همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: مسلمانان باید با بصیرت، آگاهی و تأسی از امام عظیم‌الشان در جهت برادری و وحدت حرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد