اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود راه‌اندازی م

اوایل تابستان امسال؛

دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست بهداشت و درمان شهرستان جوانرود از راه اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود تا اوایل تابستان امسال خبرداد.

حسین محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جوانرود گفت: این حجم بیمار به ترتیب به بخش‌های اورژانس، درمان و بستری مراجعه و خدمات بهداشتی و درمانی را دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود در ایام نوروز امسال پذیرای 2 هزار و 32 مراجعه کننده به بخش اورژانس، 109 نفر بیمار دربخش بستری، یک‌هزار و 925 نفر بیمار سرپایی و 21 بیمار اعزامی به مرکز استان بوده است.
محمدی افزود: طرح پزشک پایلوت خانواده برای نخستین بار در استان در شهر جوانرود به عنوان شهر زیر 50 هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود که شهروندان آن مشمول بیمه درمان روستایی قرار می‌گیرند.
سرپرست بهداشت و درمان شهرستان جوانرود تاکید کرد: برای اجرای این طرح پنج تیم 10 نفره در قالب چهار پزشک، دو پرستار، دو ماما، یک روانشناس و یک کارشناس تغذیه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تاکنون برای 105 خانوار و بیش از 44 هزار نفر پرونده سلامت الکترونیک تشکیل داده شده است.
محمدی از راه‌اندازی دستگاه سیی‌تی‌اسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: تا اوایل تابستان امسال دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود راه‌اندازی و در خدمت مردم این شهرستان و مناطق اطراف آن قرار می‌گیرد.
وی همچنین در آستانه هفته سلامت از برگزاری برنامه‌های مختلف در این هفته در شهرستان جوانرود خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد