اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

همایش مبارزه با مواد مخدر درجوانرود

از شیوع مواد مخدر در بین همه ملت‌ها نگرانیم

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: از شیوع مواد مخدر در بین همه ملت‌ها نگرانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، فرماندار جوانرود عصر امروز در همایش مبارزه با مواد مخدر گفت: استراتژی مبارزه با مواد مخدر از استراتژی‌های قاطعانه جمهوری اسلامی است و این نظام نه تنها برای ملت خود، بلکه برای سایر ملت‌ها نیز نگران است و مبارزه جدی با مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده است.
مولاداد رشیدی افزود: تقدیم تعداد زیادی شهید در راه مبارزه با موادمخدر دلیلی واضح بر اثبات این ادعاست که نظام برای این موضوع این چنین هزینه‌هایی پرداخت کرده است.
فرماندار جوانرود از علما، روحانیون و کسانی که سخنان آنان در مردم تاثیر دارد، خواست که با هدایت و روشنگری‌های بیشتر، در جهت آگاهی مردم از تبعات و گرفتاری‌های بلای خانمان‌سوز اعتیاد و مواد افیونی گام بردارند.
رئیس دادگستری شهرستان جوانرود نیز در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه منطقه اورامانات به عنوان منطقه‌ای پاک از لحاظ مواد مخدر محسوب می‌شود؛ اما سوداگران مرگ و سودجویان با توزیع مواد مخدر درصدد آلوده‌کردن این منطقه هستند.
جبار تجری افزود: از سال گذشته تاکنون 100 نفر از توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در منطقه دستگیر و مجازات شده‌اند و یک کیلو و پانصدگرم انواع مواد مخدر نیز در این شهرستان کشف شده است.
وی در پایان از تشکیل هسته مبارزه با مواد مخدر و فعال کردن انجمن‌های مردم‌نهاد، برگزاری همایش‌ها و سمینارها، انجام کارهای فرهنگی و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر تا آنجا که قانون اجازه می‌دهد، به عنوان کارهایی یاد کرد که در راستای مبارزه با مواد مخدر در جوانرود، انجام شده است.
در همایش مبارزه با مواد مخدر در جوانرود که با هدف استفاده از نظرات روحانیون و کارشناسان برای پیشگیری از معضل اعتیاد برگزار شد، جمعی از کارشناسان و روحانیون شهرستان درباره راه‌های مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از این معضل در جامعه سخن گفتند.
نظرات 1 + ارسال نظر
sahar چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ http://rueree.notlong.com

سلام دوست عزیز داشتم تو گوگل سرچ میکردم که وبلاگ شما را دیدم . واقعا عالی هست خیلی لذت بردم.اگر خواستی به وبلاگ منم یه سر بزن. ممنونم اگر خوشت اومد لینکم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد