اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

۷۵۰بانوی ورزشکار در جوانرود بیمه شدند

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان تربیت‌بدنی شهرستان جوانرود گفت: 750 نفر از بانوان ورزشکار جوانرودی در قالب رشته‌های مختلف ورزشی بیمه شدند.

 

ماریا کریمی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جوانرود افزود: بانوان این شهرستان در قالب 13 هیئت ورزشی در رده‌های مختلف سنی در رشته‌های گوناگون ورزشی فعالیت دارند.
وی ادامه داد: هم اکنون پنج نفر از بانوان جوانرودی در رشته‌های فوتبال، ووشو و راگبی عضو تیم ملی بانوان ایران هستند و ظرفیت افزایش این تعداد در ورزش شهرستان وجود دارد.

کریمی تاکید کرد: حضور زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه در فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر و حیاتی در تامین سلامت و بهداشت جسم و روان و پیشگیری از انواع انحرافات اجتماعی، کاهش هزینه‌های درمانی و افزایش تولید و بهره‌وری قابل توجه است.
وی افزود: توجه هرچه بیشتر به ورزش بانوان جایگاه ورزش این قشر را ارتقا می‌دهداز این رو ضرورت دارد به این بخش توجه بیشتری شود.
مسئول ورزش بانوان تربیت‌بدنی شهرستان جوانرود ادامه داد: کمبود فضاهای ورزشی و امکانات و تجهیزات در بخش بانوان و عدم حمایت از ورزش بانوان از مهم‌ترین مشکلات بانوان ورزشکار جوانرودی است که باوجود تلاش‌های صورت گرفته درسال‌های اخیر نیاز شهرستان بیش از اینهاست.
وی در پایان گفت: در صورت سرمایه‌گذاری بیشتر و فراهم آوردن شرایط بهتر برای این قشر، شاهد رشد چشمگیر ورزش بانوان در سطوح قهرمانی و همگانی هستیم.
ورزش بانوان شهرستان جوانرود با بیش از یک‌هزار ورزشکار تنها یک سالن ورزشی اختصاصی دارد.
انتهای پیام/ل30:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد