اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

دیدار امام جمعه پاوه با معاون اول رئیس جمهوری و برخی دیگر از مسئ

 دیدار امام جمعه پاوه با معاون اول رئیس جمهوری و برخی دیگر از مسئولان نظام

ماموستا ملا قادر قادری بمنظور پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان پاوه با معاون اول محترم رئیس جمهور، وزیر محترم کشور ، رئیس دفتر رئیس جمهوری و تنی چند از مسئولین عالی رتبه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه پاوه عصر شنبه 18/2/89 در سفری 6روز عازم تهران شد تا ضمن بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، با برخی از مسئولان عالی رتبه نظام به جهت بیان مشکلات منطقه و شهرستان پاوه دیدار نماید .

 

ماموستا ملا قادر قادری ابتدا با حضور در نهاد ریاست جمهوری  ، با جناب آقای رحیمی معاون اول محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار که با حضور حسینی نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس شورای اسلامی و در فضایی صمیمانه برگزار شد ، امام جمعه پاوه ضمن اظهار خوشحالی از دیدار با آقای رحیمی برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.

ماموستا قادری سپس ضمن برشمردن برخی مشکلات شهرستان پاوه بخصوص مسئله رسمی شدن مرز پاوه ، از معاون اول رئیس جمهوری خواست در راستای حل این مشکلات دستور اقدامات لازم را صادر و مردم شهرستان را خوشحال نمایند.

سید فتح اله حسینی هم ضمن تایید مطالب مطرح شده توسط  امام جمعه پاوه از جناب آقای رحیمی تقاضای بررسی و مساعدت نمود .

معاون اول محترم رئیس جمهوری هم ضمن تاکید بر لزوم حل مشکلات منطقه برای حل آنها قول مساعدت داد.

ماموستا قادری سپس به دیدار جناب اقای محمدنجار وزیر محترم کشور رفت . امام جمعه پاوه در دیدار با وزیر کشور ضمن تاکید بر خدمات مردم شریف پاوه در 30 سال انقلاب اسلامی  بر لزوم توجه بیشتر مسئولین به این منطقه تاکید کرد و از وزیر محترم کشور خواست با رسمی شدن مرز پاوه موافقت و با تسریع در تصویب آنها مردم منطقه را خوشحال و دلگرم نمایند .

در ادامه این دیدارها ، ماموستا ملا قادر قادری با جناب آقای رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهوری و برخی از مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و پیرامون مسائل مهم استان و منطقه گفتگو کرد.

 

گزارش کامل این دیدارها متعاقبا منتشر میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد