اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اختصاص 2 میلیارد ریال برای آسفالت خیابان‌های جوانرود‌

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر جوانرود گفت: در سفر استاندار کرمانشاه به این شهرستان 2 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر شهر جوانرود اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اقبال حسینی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با این میزان اعتبار، عملیات اجرایی 22 هزار مترمربع آسفالت در محله فرهنگیان فاز یک جوانرود آغاز شده که هم‌اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ادامه داد: در سالی که به ‌نام همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده، فعالیت‌های عمرانی و خدمات‌رسانی به شهروندان از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است و تلاش بر این است که این خدمت دوچندان شود.
حسینی افزود: 500 میلیون ریال اعتبار دیگر از منابع داخلی شهرداری جوانرود برای جدول‌گذاری، پله‌بندی، بتن‌ریزی‌، پوشش‌کانال، توسعه پارک‌ها و فضاهای سبز، رنگ‌آمیزی و زیباسازی شهر اختصاص یافته که امیدواریم اجرای این پروژه‌ها و طرح‌ها منجر به رضایت شهروندان و زیبایی هر چه بیشتر جوانرود شود.
رئیس شورای اسلامی شهر جوانرود تأکید کرد: در انتظار اعتبارات استانی هستیم و با در نظر گرفتن اولویت‌بندی‌ها، عملیات اجرایی فعالیت‌های عمرانی بلافاصله آغاز خواهد شد که تعمیر و روکش خیابان‌های سطح شهر در اولویت نخست قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسرنیوز یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.ramsarnews.blogsky.com

سلام دوستان
از اینکه به رامسرنیوز سر زدید متشکریم.برای شما روزگار خوشی را آرزومندیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد