اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

دردل یکی از شهروندان

 می خواهم خدمت همشهریان گرامی ماجرای آسفالت وفاضلاب کشی یکی از قدیمیترین کوچه های شهر جوانرود را که من در آن زندگی می کنم برایتان تعریف کنم . 

پس از سالها تلاش و پیگیری  بلاخره کوچه ی  جنب بانک ملی مرکزی  با پیگیری های اهالی محل ومساعدت شورای شهر   آسفالت  شد و من می خواهم ماجرا را قبل از آسفالت شدن کوچه برایتان تعریف کنم . ماجرااز اینجا شروع می شود که سیستم فاضلاب این کوچه قدیمی وبه خاطر اینکه  مجرای اصلی فاضلاب سیمانی ودر سطح قرار داشت گاه وبی گاه  به علت ورود  ماشین سنگین   لوله ها شکسته و کوچه پر از فاضلاب می شد و اهالی محل قبل از اسفالت این موضوع را به اداره ی آب و فاضلاب شهر جوانرود انتقال دادند وانها  بعداز پیگیری اهالی محل  آمدند و بعداز کندن کوچه به ااهال محل لوله ی پلاستیکی  دادند وگفتند خودتان نصب کرده وهر خانه لوله ی دفع فاضلاب خود را به همین لوله وصل کند . اهالی محل از مسئو ل این کار اقای حیدری درخواست کردند که لوله را در سطح پایین تری قرار دهد چون همان مشکل سابق پیش می آید ولوله به علت اینکه در سطح قرار می گیرد بیشتر در معرض فشار قرار می گیرد وباعث کیپ شدن لوله می شود اما این مسئول محترم   فقط نظر خودش را داشت وعلی رغم نظر اهالی  سیستم  فاضلاب به همان نحو گذشته اما با تغییر در نوع لوله کار گذاشته شد .  

بعد از چند ماه  که از آسفالت کوچه گذشت متاسفانه همان مشکل قبلی روی داد  . وآب از زیر آسفالت همانند چشمه جوشید وجوشید تا اینکه تمام کوچه را در برگرفت .اهالی با مراجعه به اداره اب وفاضلاب  موضوع را به اطلاع مسئولان رساندند و اقای حیدری با بیل مکانیکی اداره ودو کارگر واقعا زحمت کش اداره تشریف فرما شد .  

وبعداز ظن وگمان های فراوان جایی را کندند که  محل گرفتگی نبود ( با وجود اینکه بنده به ایشان گفتم که بنده به علت اینکه سالهاست در این کوچه زندگی می کنم  می دانم اینجا محل گرفتگی نیست وجای دیگه ای لوله کیپ شده اما ایشان با اصرار برحرف خود محلی را که خود تعیین کرده بود کندند ودیدند که در ان محل لوله سالم است و به  گفتند ما  هر جا که نظر بهیم می کنیم تا به محل گرفتگی برسیم ودر نهایت به جایی رسیدند که من گفته بودم وهمانجا لوله کیپ شده بود . بلاخره لوله را تعمیر و کوچه را همینطور به حال خود رها کردند و ما ماندیم وکوچه ای که به علت نبود کارشناس و عدم کار کارشناسی و فنی  آسفلتش تخریب شد. 

 

از مسئولان محترم تقاضا می شود که پیش از انجام هر کار عمرانی در سطح شهر به صورت فنی از ادارات ذیربط بخواهند که کارشان را اصولی وفنی انجام دهند تا منجر به از بین رفتن  ثروت ومنابع مالی این ملت نشود  تا هم خدا وهم خلق خدا از کارشان رضایت داشته باشند . 

 

 مظفر نقشبندی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اندر جواب نقشبندی ۱ چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

مشکل اصلی شما اینه که تو کوچه اونور بانک ملی هستین اگه تو کوچه اینور بانک ملی می بودین ( کوچه داماد محترم ) اون وقت دیگه اصلا و ابدا نیازی به پیگیری و این جور حرفا نبود .
در ضمن داداش من اونی که مث چشمه می زنه بالا آب صاف و گوارای قابل شربه نه بول و .... مبارک اهالی که وا مصیبتا
و اما امان از دست این اقای حیدری و برو بچ فاضلابی ( بلا نسبت کارمندان محترم اداره آبفا ) که هرچی میکشیم از خودرایی و ندانم کاری اوناست خوب داداش من برین گوششو بپیچونین و بگین بیاد یا این گندو جمع و جور کنه یا یه کم از آب چشمه تون تناول بفرماید .
عجب افاضاتی از ما ساطع شد الغرض تو این اوضاع قمر در عقرب شوراو شهرداری و آبفا و ........ بهتر از این هم انتظار داشتن بی انصافیه دیگه

اندر جواب نقشبندی ۱ چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ

با عرض پوزش از اینکه نفصه و نیمه مطلب برادر نقشبندی رو خوندم و فکر کردم مشکل چشمه همچنان باقی است پس با این حساب آب چشمه بند اومده به حمد ا.. و مونده آسفالت محله پیشنهاد خیلی اساسی و سازنده اینه که برای ساماندهی مجدد کوچه از روابط اندرونی با داماد محترم استفاده شود که انشا ا... در اسرع وقت افاقه خواهد کرد
پیشنهاد دوم اینه که از جناب آقای مستطاب فرهاد حبیبی که اندر رشته شهرسازی و این جور حرفا ید طولایی دارد بخواین که به عنوان کارشناس البته از نوع ارشدش قبول زحمت بفرمایند و مشکل اهالی محترم را به قوه باصره نافذه حل بفرمایند
و یا از برادر شهردا ر بخواین که با قوه توجیه شما و اهالی را ارشاد کند که مشکل از شما بوده نه از ابفا و اگه هیچکدوم از اینا رو هم نخواستین خوب از دایی محسن بخواین بیاد یه کم از اون خنده های معروفش رو تحویل شما و اهالی محترم بده تا عقده ها از دل ساطع شود و ما بمونیم و خنده دایی محسن به ریش همه اهالی این شهر که خاک تو سرمون با این شورا انتخاب کردنمون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد