اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

حسینی: پدیده گردوغبار برای ما مشکلات بسیاری به وجود آورده

سیدفتح‌الله حسینی نماینده مردم پاوه و جوانرود به هفته نامه باختر گفت: پدیده گردوغبار برای ما مشکلات بسیاری به وجود آورده و به عنوان مثال در بحث کشاورزی باعث از بین رفتن گندم و جو شده است.

حسینی با اشاره به اینکه کرمانشاه، استان محرومی است، اظهار داشت: ما هر چه داشتیم در دوران جنگ از دست دادیم و متأسفانه تمام زیرساخت‌های استان در همه زمینه‌ها در طی 8 سال جنگ از بین رفت و بعد از آن نیز چیزی به استان اضافه نشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئله خشکسالی در استان علی‌رغم کوهستانی بودن منطقه به دلیل عدم مدیریت آب‌های رودخانه‌ای چند سال است که گریبان مردم را گرفته است و سبب شده تا وضعیت کشاورزی در استان علی‌رغم قطب بودن استان کرمانشاه در این زمینه نامطلوب باشد.

حسینی با اشاره به این‌که آب کافی برای کشاورزی در سال گذشته در استان وجود نداشت، گفت: آب و فاضلاب روستایی در استان بسیار ضعیف است.

حسینی در نهایت تصریح کرد: شهرداری‌ها برای دفع زباله به تازگی اقدامات مثبتی انجام دادند اما اکثر مردم از نظر وضعیت زیست‌محیطی راضی نیستند و ادامه این شرایط برای مردم قابل‌ قبول نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

من هنوز باور ندارم که نماینده مامصاحبه کند ایشان هنوز نتوانسته است در مورد فعالیتهایش به انتخاب کنندگانش توضیحی قانع کننده بدهد باور نداری نظر سنجی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد