اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اعتبارات استانی جوانرود در سال ۸۹ از پاوه روانسر وثلاث کمتر است ؟!

مسئولان محترم شهرستان جوانرود آیا واقعا جایگاه جوانرود  در کسب اعتبارات استانی بعداز این سه شهرستان است ؟!  چرا باید اعتبارات اختصاصی به جوانرود  از همه ی این شهرستان ها کمتر باشد ؟ بهتر نیست  در خبرهایی که به مردم ارائه می دهید  بفرمایید که جوانرود با جمعیتی بیش از این شهرستان های دیگر در رتبیه ی چندم قرار دارد و شما در این راستا چه اقداماتی انجام داده اید !!!!




 منبع خبر  ( پرتابل استانداری )



اعتبارات روانسر در سال ۸۹:


بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای انجام طرحهای عمرانی شهرستان روانسر در سال 89 اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری این شهرستان جلال صفری در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: این میزان اعتبار در بخشهای آموزش، فرهنگ و هنر، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، صنعت و معدن، محیط زیست، انرژی، بهداشت و سلامت،رفاه و تامین اجتماعی، دفاع و حمل و نقل هزینه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری روانسر با اعلام اینکه در برنامه های عمرانی سالجاری اولویت با طرحهای نیمه تمام است مهمترین این طرحها را اجرا و تهیه طرح های هادی روستایی، اصلاح شبکه آب آشامیدنی روانسر، تکمیل و توسعه شهرک صنعتی، احداث استخر روانسر، احداث مدرسه علوم دینی، بهسازی و روکش اسفالت راههای روستایی، جمع آوری و دفع ابهای سطحی شهر شاهو و شهر روانسر  اعلام کرد.

وی افزود: 137 طرح عمرانی سال 88این شهرستان با اعتباری بالغ بر 108 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال اجراست.

سرپرست فرمانداری روانسر در خصوص مصوبات سفر هیئت دولت به این شهرستان نیز گفت: طی 2 سفر استانی رییس جمهور 15 مصوبه در جهت عمران آبادانی شهرستان روانسر داشته ایم که 7  مصوبه  هیئت دولت  با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد و 200 میلیون ریال  به طور کامل اجرایی شده و به بهره برداری رسیده است و8 مصوبه دیگر در حال اجراست.

وی مهمترین این طرحها را ایجاد استخر سرپوشیده،مطالعه احداث سر کیلانبر،احداث مرکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت روستایی،راه اندازی دانشگاه پیام نور، احداث،تکمیل و تجهیز 4 سالن ورزشی و ساختمان حمایتی کمیته امداد عنوان کرد.



اعتبارات ثلاث در سال ۸۹


جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ثلاث باباجانی به ریاست آقای علی هاشمی نیا فرماندار شهرستان ثلاث در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد . هاشمی نیا با تشریح چگونگی توزیع اعتبارات در بخش های مختلف شهرستان افزود : سهم اعتبارات تخصیصی این شهرستان برای سالجاری 7 میلیارد 770 میلیون تومان است و این اعتبار برای  اجرای 123  پروژه مستمر ، جدید و نیمه تمام هزینه می شود که سهم این شهرستان نسبت به اعتبارات استانی 7/4 دهم درصد می باشد . وی از دستگاههای اجرائی خواست در راستای جذب اعتبارات و تسریع در اجرای پروژه ها تلاش کنند. هاشمی نیا در پایان رشد قابل ملاحظه اعتبارات عمرانی طی 4 سال گذشته را نشان از توجه دولت عدالت محور به توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برشمرد .




 اعتبارات پاوه در سال ۸۹


فرماندار پاوه گفت: در مرحله اول توزیع اعتبارات استانی امسال، 79 میلیارد و 499 میلیون ریال اعتبار برای اجرا و اتمام 109 طرح و پروژه به این شهرستان اختصاص یافت.
محمد نجفی یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی افزود: این میزان اعتبار در فصول آموزش، فرهنگ و هنر، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، صنعت و معدن، محیط زیست، انرژی، بهداشت و سلامت، دفاع و حمل و نقل هزینه می شود که 28 پروژه آن جدید، 41 پروژه نیمه تمام و 40 پروژه مستمر می باشد.
وی مهمترین طرحهای در حال اجرا و جدید شهرستان پاوه را تامین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان، تامین آب شرب نودشه از چشمه بل، احداث 10مدرسه، احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهر پاوه، احداث خوابگاه شبانه روزی 80 نفره شهر نوسود، بهسازی و آسفالت چهار راه روستایی، اجرای طرح هادی در هفت روستا، آسفالت معابر شهری و احداث مجتمع فرهنگی هنری شهر باینگان عنوان کرد.
فرماندار پاوه با اشاره به دو سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه گفت: در دور اول 11 مصوبه داشته ایم که 10مصوبه صد درصد انجام و دور دوم هشت مصوبه که پنج مصوبه در حال اجرا و سه مصوبه در حال پیگیری است.
نجفی افزود: برای دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه 12پروژه مهم با بیش از 502 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان پاوه پیشنهاد شده است.





اعتبارات جوانرود در سال ۸۹:

اعتبارات عمرانی شهرستان جوانرود امسال بیش از 74 میلیارد ریال است

 

فرماندار جوانرود اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال جاری را 74 میلیارد و 116 میلیون ریال اعلام کرد.

 

مولاداد رشیدی" روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جوانرود، افزود: این حجم از اعتبارات عمرانی به منظور اجرای 99 پروژه در حوزه های مختلف تخصیص یافته است . وی عمده ترین حوزه هائی که این اعتبارات می بایست در آنها هزینه شود را شامل حوزه های کشاورزی، منابع طبیعی، تربیت بدنی، انرژی، گردشگری و.. عنوان کرد .

وی تاکید کرد: در فعالیتهای عمرانی سال جاری در شهرستان جوانرود، اولویت اساسی را به اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام داده ایم و در صورت اتمام این پروژه ها ، وارد اجرای پروژه های جدید خواهیم شد .
فرماندار جوانرود گفت: هم اکنون 135 پروژه عمرانی که در سال 88 عملیات آجرائی آنها آغاز شده است با حدود 80 میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال اجرال می باشد .
شهرستان جوانرود با فاصله 75 کیلومتری از مرکز استان در شمال غربی استان واقع شده است و به دلیل برخورداری از وجود بازارچه مرزی و جاذبه های گردشگری، روزانه به طور متوسط پذیرای حدود سه هزار گردشگر می باشد که این رقم در روزهای تعطیل به چند برابر افزایش می یابد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد