اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

درد دل یکی ازخوانندگان وبلاگ

صفی آباد روستایی تاریخی با موقعیتی استراتژیکی که دروازه ورودی شهر جوانرود محسوب می‌شود ُ که این قضیه از دید مسئولین نادیده و گویا چشم بسته از این دروازه عبور می‌کنند جاده‌ای ناهموار و باریک و غیر قابل دید برای رانندگان بخصوص مسافران شهر جوانرود که متاسفانه گهگاهی شاهد حوادث ناگوار رانندگی هستیم و برای آیندگان مهمانان حادثه دیده این شهر به شهری کابوسی شناخته می‌شود و هرگز با نامی نیک از آن یاد نمی‌کنند زیرا که عزیزان خود را از دست داده‌اند.
از اوایل سال ۱۳۸۰ به این طرف شاهد ساخت و سازهای کلانی در این منطقه بوده‌ایم و صفی آباد اکنون از شهرستان ثلاث دستکمی ندارد اما ! از کمترین امکانات روستایی برخوردار است و شاید هم از بعضی از روستاها کمتر باشد هر روزه شاهد یکی دوساعت آب می‌باشد که آن هم کفاف نمی‌دهد و بعضاْ شاهد بوی تعفن آن می‌باشیم با این وصف می‌بینیم که شاه لوده آب شرب جوانرود از بیخ گوش صفی آباد عبور می‌کند و صرف مصارفی همچون قالی شستن ُ کارواش و کارهایی که نباید انجام شود و می‌شود.
سیستم فاضلاب صفی‌آباد کاملا غیر استاندارد و هر کس سیستمی برای آن اجرا می‌کند یکی در حیاط منزلش چاه می‌کند و دیگری آن را در کوچه‌ها رها و کسی دیگر آن را در تنها جدول خیابان اصلی رها می‌کند
کوچه و خیابانها  کاملاْ خاکی و فاقد حتی یک سانتی متر آسفالت می‌باشد و دائما گل آلود بوده آن هم به دلیل مورد فاضلاب و دیگر آبها مصرف شده از قبیل آب حمام و ...
این موارد در دیگر روستاها هم قطعا دیده می‌شود اما صفی آباد اکنون جز شهر جوانرود آن هم دروازه ورودی این شهر می‌باشد حال از مسئولین خواستارم در این حداقل در این مورد که موردی حاد می‌باشد و آبروی این شهر در گرو آن اقدام نمایند .
البته چشمم آب نمی‌خورد
ولی شاید ؟!؟!؟!؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد