اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

با تخلفات در کوتاهترین زمان برخورد می کنیم

 معاون سازمان بازرگانی استان:
با تخلفات در کوتاهترین زمان برخورد می کنیم

 

طی روزهای اخیر برخی کالاهای خوراکی در بازار کرمانشاه با افزایش قیمت مواجه و این سئوال در اذهان ایجاد شده که آیا این افزایش قیمت ها به دیگر کالاها نیز سرایت می کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، طی هفته اخیر قیمت برنج، روغن و رب گوجه فرنگی که از کالاهای نسبتا پر مصرف نیز محسوب می شوند در بازار کرمانشاه افزایش و نگرانی هایی را بین مردم ایجاد کرد.

بر اساس اعلام برخی عمده فروشان طی چند روز اخیر قیمت هر کیسه 10 کیلویی برنج حدود هزار تومان، هر لیتر روغن مایع حدود 100 تومان و هر قوطی رب گوجه یک کیلویی تا 200 تومان افزایش یافته است.

این افزایش قیمت ها از یک سو با ایجاد جو روانی سبب افزایش تقاضا برای برخی کالاها و به تبع گرانی آن کالاها شده و از سوی دیگر زمینه را برای فعالیت برخی سودجویان فراهم کرده و شاهدیم در برخی واحدهای خرده فروشی، کالاها با بیش از آنچه در عمده فروشی ها افزایش قیمت داشته، به دست مصرف کنندگان نهایی می رسد.

رضا فتاح پور معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا گفت: بر اساس بررسی هایی که کردیم قیمت برنج خارجی کیسه ای حدود 500 تومان افزایش قیمت داشته که بخشی از علت آن ناشی از افزایش جزیی قیمت برنج در کشور تولید کننده است. 

وی افزود: خوشبختانه قیمت برنج وارداتی در استان ما نسبت به دیگر استانها ارزان تر است و در اکثر استانها برنج وارداتی کیسه ای هزار تا 1500 تومان از استان ما گران تر می باشد.

فتاح پور در خصوص قیمت روغن نیز گفت: قیمت روغن افزایش نیافته، قبلا کارخانجات تولیدی روغن را با تخفیف به فروشندگان عرضه می کردند که اکنون این تخفیف را برداشته اند.

وی با بیان اینکه قیمت رب گوجه فرنگی طی روزهای اخیر در بازار تغییر یافته، عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده رب گوجه مصرفی استان از دیگر استانها وارد می شود، در حال بررسی هستیم تا ببینیم قیمت این کالا از سوی کارخانجات تولیدی افزایش یافته یا واحدهای توزیعی.

فتاح پور با بیان اینکه با تخلفات مشاهده شده در کوتاهترین زمان برخورد می شود، افزود: ممکن است در این مقطع به دلیل جو روانی ایجاد شده شاهد سوء استفاده سودجویان باشیم، لذا از مردم تقاضا داریم تخلفات مشاهده شده را با تلفن 124 در میان بگذارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالرحمن وهابی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://paveh-nojum.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید خدمت آقای جعفری ...

در دیاری زندگی میکنیم که از بسیاری از امکانات به خصوص امکانات علمی محرومیم...
شاید این دغدغه ای برایم بود به خصوص هنگامی که در دبیرستان درس میخواندم وبه شدت دوست داشتم دوستی پیدا میکردم که درباره ی نجوم و ستاره شناسی به من اطلاعاتی بدهد یا تلسکوپی برای رصد آسمان شب گیر می آوردم اما .....
برای رفع این مشکل ناامید نشدیم و با پیگری موفق شدیم توسط یکی از خیرین شهر پاوه تلسکوپی تهیه کنیم تا قدمی هرچند ناچیز برای آشنایی آنانی که دلمشغولی های زندگی,کمبود امکانات یا هر دلیل دیگری آنها را از دیدن آسمان پرستاره ی شب و عظمت ستودنی اش محروم کرده است, برداشته باشیم ...

ادعای تخصص نداریم و به هیچ سازمانی وابسته نیستیم فقط می خواهیم در لذت هایی که از آشنایی با دنیای نجوم برده ایم دیگران را هم سهیم کنیم.

در این راستا به کمک شما وبلاگ نویسان عزیز نیاز داریم حداقل کاری که میتوانید بکنید اینست که لینک ما را در وبلاگتان با عنوان مانگه شه و/خانه ی نجوم پاوه قرار دهید . و ما را مطلع کنید تا لینکتان را وبلاگ قرار دهم اگر هم در زمینه نجوم اطلاعاتی دارید یا کسانی را میشناسید , از طریق نظرات وبلاگ یا از طریق شماره ی 09187531153 (عبدالرحمن وهابی)به ما خبر دهید.
باشد که این قدم های کوچک آغازی باشند بر پیشرفت مردم و دیارمان: اورامانات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد