اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

شهرستان جوانرود بر روی ریل توسعه است

فرماندار جوانرود:شهرستان جوانرود بر روی ریل توسعه است

فرماندار جوانرود روند توسعه این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شهرستان جوانرود بر روی ریل توسعه است و روند حرکت بسیار سریعی را طی می کند.

علی رستمی  با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان تصریح کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای سال جاری 65 میلیارد ریال است که در بخشهای مختلف عمرانی، صنعتی، فرهنگی مانند تکمیل پروژه های نیمه تمام، توسعه، تکمیل و تعمیر مساجد، تعمیر و تجهیز سالنهای ورزشی، مراتع، ساماندهی فضای سبز، توسعه راههای روستایی، دفع آبهای سطحی، اجرای طرح هادی، توسعه فضاهای آموزشی و بخش فرهنگ و هنر هزینه خواهد شد.
فرماندار جوانرود در ادامه با اشاره به لزوم حل مشکلات مردم و استفاده مناسب و بهینه از اعتبارات اختصاص یافته اظهار داشت: امیدوارم در جلسه آتی کمیته برنامه ریزی، این بودجه به خوبی میان دستگاهها و بخشهای مختلف تقسیم شود و در نتیجه نیازهای اصلی مردم محقق شود.

رستمی افزود: 31 پروژه پیشنهادی با بودجه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان در سفر رییس جمهوری به استان مطرح شد و در نهایت چند پروژه مهم به تصویب رسید که از میان آنها احداث سد ساروخان در یک پروسه چهار ساله و با 10 میلیون متر مکعب آب از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی احداث سد ساروخان را گامی مهم در رفع مشکل آب آشامیدنی شهرستان جوانرود و نیز اشتغالزایی عنوان کرد و ابراز داشت: آب آشامیدنی شهرستان جوانرود در شهر روانسر تامین می شود و برای رسیدن به جوانرود فاصله ای نزدیک به 25 کیلومتر را طی می کند که با احداث این سد، مشکل آب آشامیدنی شهرحل می گردد و همچنین احداث این سد در توسعه شیلات و باغات شهرستان و اشتغالزایی بسیار کارگشاست.
رستمی افزود: در بحث بهسازی و آسفالت، احداث و تعریض جاده ها و احداث کمربندی که رییس جمهور قول مساعد برای انجام آن را دادند و همچنین در بحث اراضی ملی و توسعه فضاهای سبز نیز مصوبات خوبی داشتیم.
فرماندار جوانرود با اشاره به نگاه ویژه دولت به جذب سرمایه گذاری و تخصیص تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران گفت: از سرمایه گذاری در شهرستان جوانرود حمایت می شود و هم اکنون چند پروژه صنعتی در دست مطالعه است که با تحقق آنها گامهای مفیدی در راستای توسعه جوانرود برداشته می شود.
رستمی سرمایه گذاری در بخشهایی همچون باغات و صنایع تبدیلی و نیز شیلات را بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: شهرستان جوانرود دراین زمینه ها دارای پتانسیلهای بی نظیری است که امیدواریم در آینده پیشرفتهای خوبی در این عرصه ها نیز داشته باشیم.
وی در ادامه وضعیت بهداشت و درمان شهرستان جوانرود را در سطح مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در دهستانها پزشک خانواده و خانه بهداشت خدمت رسانی می کنند و بیمارستان شهرستان جوانرود با داشتن بخشهای تخصصی مختلف محوریت اورامانات را دارا می باشد و در بخش بهداشت و درمان مشکل خاصی در شهر وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد