اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

اخبار جوانرود

شهرستان جوانرود

گفتگوی محمد رئوف قادری با خبرگزاری دانشجو

اصلاح‌طلبان فرصت انتخابات را از خود نگیرند

عضو سابق حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه انتخابات فرصت است، گفت: اصلاح‌طلبان فرصت انتخابات را از خود نگیرند.

محمد رئوف قادری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، گفت: به عنوان کاندیدای مستقل از شهر پاوه، جوان‌رود، روان‌سر و باباجانی در انتخابات شرکت می کنم.

وی با بیان اینکه در مجلس پنجم به عنوان نماینده شرکت داشتم، گفت: مشاور رئیس مجلس در امور کرد و اهل سنت و مشاور وزیر بازرگانی جزو سوابق کاری من است.

عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در خصوص شرط گذاری اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات و موضع گیری آنها در این خصوص گفت: انتخابات حق همه مردم است و هیچ کس نمی تواند مردم را از حضور در انتخابات منع کند.

وی با بیان اینکه تنها قانون می‌تواند ورود به عرصه سیاسی را محدود کند گفت: نیازی به شرط‌گذاری برای حضور در انتخابات نیست زیرا انتخابات سهل‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای رسیدن به قدرت و حضور فعال در عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

قادری با بیان اینکه فرصت کافی برای ساماندهی و برنامه ریزی حزبی و تشکیلاتی اصلاح طلبان وجود ندارد، گفت: اصلاح طلبان باید به عنوان شخصیت حقیقی و نه حقوقی، حضور جدی در مجلس داشته باشند.

این نماینده اصلاح طلبان با تأکید بر اینکه تحریم انتخابات را طرح منفی می دانم و اصلاح طلبان نباید خودحذفی و خودسانسوری را در پیش گیرند، گفت: این گزینه را مناسب نمی دانم؛ چون جریان اصلاح طلبی جریانی درون نظام است که به مسائل ملی، اسلامی و مردمی ما باز می گردد.

وی تأکید کرد: اصلاح طلبان باید به دور از تندروی ها و افراطی گری‌ها، در چارچوب قانون و مصالح نظام در انتخابات شرکت کنند.

عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مردم از اصولگرایان و اصلاح طلبان انتقاد دارند و آنها را مدافع جدی حقوق خود نمی دانند، تأکید کرد: انتخابات بهترین فرصت برای بازگشت اصلاح طلبان به عرصه انتخابات است و آنها نباید این فرصت را از خود بگیرند.  

نظرات 9 + ارسال نظر
فاتح جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

له بی که سیه ن توم کرده ن وه که س
نه بو که س شیایی نه بو نیوه که س

یادم هست دوره راهنمایی بودم،ایام انتخابات میگفتن به قادری رای
بدهید جوانی است کارگرزاده وبی پول!آقا نماینده شد و بعد از چهار سال چند ده کیلویی به وزنشان اضافه گردید و با قبل قابل مقایسه نبود دوره های بعد هم کاندیدا شد و رآیی نیاورد!
چند خط بالا شوخی کاملا جدیی بود!
سیاست با هر تعریفی،اخلاق خاص آن تعریف را می طلبد،جناب قادری متأسفانه اخلاق را از سیاست جدا می بینند ایشان اگر در گذشته سواد سیاسی نداشتن ولی امروزه با لطف دانشگاه آزاد و به روایتی خرده بورژوا شدنش مشغول به تحصیل در مقطع دکترا هستن!اعتمادش از مردم اورامانات در دوره های گذشته سلب شده است چنانکه رآیی نیاوردن!حداقل اعتمادی که در حزب اعتمادش داشت را هم از دست دادند!البته بی انصاف نباشیم کمی به قادری هم حق بدهیم،خود کشی در اسلام ازگناهان کبیره است،ایشان نباید خود کشی کنن چون به هر حال آدمی متدینند و نماینده اهل سنت!درد زیاد است،به همین چن خط قناعت میکنم ، صاحب وبلاگ محترم لطفأ شما هم اخلاق حرفه یی خود را رعایت کنین و درد دل بنده را بدون کم وکاسنت نشان بدهید!

منصف دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

جناب آقای فاتح متاسفم برای نظراتی که نوشتی چیزهایی که میگی در حد شایعات انتخابات رقبایست وحرفی عامیانه . اما انصاف داشته باش وبرو از نزدیک با وی آشنا شو . من با شناختی که از آقای قادری دارم لایق هستن .درسی که ایشان خونده تنها در دانشگاه نیست بلکه حاصل رنجها وتحمل سختیهاو مطالعات ایشان می باشد. اگر شماهم انصاف دارید فقط از نزدیک با ایشان باش ودوران نمایندگی وشجاعت وتوانمندی ایشان رادر دوران نمایندگی بیاد اور قطعا این حرفهایی که نوشتی از آن پشیمان خواهی شد. مردی متدین ودیندار ومتعهد وراستگو وتوانا ولایق و.... آب دریا را اگر نتوان کشید بقدر تشنگی باید چشید

فاتح چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

جناب منصف سلاو
بی شک قادری تنها نماینده اورامانات بود که چند نطق کامل،حالا نه زیاد ستودنی،داشتند اما نه در حد توان خود ظاهر شدند ونه در حد شرافت و کرامت مردم اورامانات،عزیز من شما را نمی دانم ولی بنده در طی دهه گذشته در هیچ جایی از منطقه و برای هر رویدادی هیچ واکنشی ،سخنرانی،بیانیه ایی از ایشان ندیدم،حالا شما نمی دانم چه نسبتی با این آقا داشتین که توفیق! !آشنایی . همدم ی با جناب قادری داشته اید چون برای دیگران این امکان مقدور نبوده،...ایشان از دوستان گرمابه و گلستان آقایان اصلاح طلب!!! و از فعالان وعضو شورای مرکزی حزب!!!اعتمادملی!!! اکنون بعد از دو دهه آقا افاضات فرمود ه اند که دوستان وی دغدغه های جدی او !!! مطالبات قومی!!!را جدی نگرفته اند، و گفته اند که این دوره به قصد پیگیری جدی مسائل قومیتها و اقلیت های مذهبی می آیم، شعاری تکراری،معلوم است که قادری مسئله قومیت واقلیت ها را تا چه حد جدی گرفته بود که دوستان وی از او جدی تر بودند، دوست عزیز بنده هوادار هیچ کسی نبوده ام ونیستم ونه آقای قادری بلکه آقایان دیگری که دوره های گذشته نماینده بوده اند را شخصیتهایی اقتدارگرا و خواهان نماینده شدن به هر قیمتی میدانم که حتی گاهآ حاضر به جنگ و دعواهای قبیله ایی و ریختن خون مردم هستند، این ویژگی شخصیتی و روانی آنهاست که در روانشناسی سیاسی یک نوع اختلال یا بیماری محسوب می شود. نماینده شوند،عزل ونسب کنند و گاهآ حاشیه هایی که اخلاقآ بیان آنها درست نیست، واحساس قدرت!!!داشته یاشند، وایی برما که شلاق به دست جلادان خویش داده ایم و خواهیم داد. حالا انصاف داشته باشید و قضاوت کنید.










شهروند پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

ایشون بهتره به فکر افتضاحات زمان ماموستا ربیعی باشند.

جوانرود دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://Javanrood.fagig.com

با سلام
لطفا به وبلاگ ما بیاید،عضو شوید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید

مختار یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ http://math-mahmodian.blogfa.com

سلام امیر جان
خسته نباشی همین .خواست عرض ادبی کرده باشم

لهون چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

سلاو له گیانی پاکی نه مر باباخاص.

لهون چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

سلاو له کیانی پاکی نه مر باباخاص

آسو جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام بر اصلاح طلبان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد